Az Arena az elmúlt több mint 40 évben verseny, edzés és szabadidős úszódresszekkel és kiegészítőkkel látta el a világ legjobb úszóit és a vizes sportok szerelmeseit. Tette mindezt az elmélyült szakmai kutatások, technikai ismeretek és a minőség iránti hajthatatlan elkötelezettség jegyében.
A céget 1973-ban alapította a sportrajongó vállalkozó és sport szponzoráció úttörője Horst Dassler. Az Arena volt az első úszódresszeket gyártó cég, ami textil és folyadékdinamikai kutatásokba kezdett annak érdekében, hogy kifejlessze a leggyorsabb, legkönnyebb, legsimább és legtartósabb termékeket verseny- és hobbiúszók számára. Ez egy olyan hozzáállás, ami egész története során megkülönböztette a céget másoktól, s ami a továbbiakban is a trendek meghatározójaként szabja meg napjaink sztenderdjeit.
Az Arena együttműködése a FINA-val (Nemzetközi Úszószövetség) hivatalos szponzori és technikai partneri funkcióban üzemel és kiterjed a szervezet összes fő eseményére, beleértve a hosszú és rövidpályás világbajnokságokat, junior világbajnokságokat és a masters (senior kategóriájú) versenyeket. Mindezeken felül az Arena az exkluzív úszó- és sportszer, úszó kiegészítő és edzés segédeszköz beszállítója minden az eseményeken érintett tisztviselőnek, személyzetnek és önkéntesnek.
A cég technikai szponzora és hivatalos beszállítója számos úszószövetségnek beleértve a következő országokat: Egyesült Államok, Hollandia, Olaszország, Oroszország, Magyarország, Lengyelország, Svédország, Horvátország, Norvégia, Dél-Afrika, Új-Zéland, Ukrajna, Románia, Csehország és Észtország.Napjainkban az Arena márka a föld 120 országában érhető el.
A cégnek közvetlen képviselete (teljes tulajdonban lévő leányvállalatok útján) van Olaszországban, Franciaországban, Németországban, Ausztriában és az Egyesült Államokban, valamint 35 képesített üzleti partnere több mint 100 országban.
A Japánban található Descente Csoport képviseli és igazgatja a márkával kapcsolatos ügyeket a Távol-Kelet 11 országában.